25 februar 2014

Birmingham tur/retur

Vaekkeuret ringede lang tid foer en vis mand fik skoene paa i morges, ja i hvert fald inden det var blevet lyst. Jeg havde et moede i Birmingham og det tager trods alt smaa tre timer at komme frem, saa hvis man skal have noget som helst ud af dagen, maa man tidligt op. GAAAB!


Til trods for jeg af og til rejser til Birmingham, kender jeg kun byen paa overfladen, lige med undtagelse af de kontorer jeg besoeger, for jeg suser altid fra sted til sted, uden tid til at stoppe og kigge. Mine hastige skridt forhindrer mig dog ikke i at bruge oejene, naar jeg er afsted og saa er der jo ikke langt til et billede eller to.


Hver gang jeg er i Birmingham kommer jeg hjem med et billede af deres flotte katedral, St Philip's. En dag vil jeg altsaa ind og se den, men det blev saa ikke i dag. Der kommer en lejlighed, jeg ved det!

3 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Som sædvanligt, fine billeder mus.
Håber du nød togturen.
Hvis jeg kender dig ret, havde du strikketøjet med.

Caroline sagde ...

Sikke en fin blog! :)

Tina - omme i London sagde ...

Moar - tak, tak, men nej - ingen strikketoej denne gang, der var arbejde paa bordet i stedet. :(

Caroline - tak skal du have og velkommen til.