14 juli 2013

Jeg overlevede endnu engang!

For fem aar siden var jeg paa en eller anden maade gaaet med til at blive skrevet op til the JP Morgan Challenge, som er et aarligt loeb arrangeret af JP Morgan. Loebet er paa 5.6 km og det udfoeres i flere forskellige byer verden over. 


Jeg troede egentlig det skulle koste mig livet, men ikke desto mindre overlevede jeg. I Februar kom loebet paa tale igen og som altid lignede det en helt fantastisk ide - fem maaneder foer dagen...


I torsdags var dagen pludselig oprundet og endnu engang havde jeg over hele hovedet ikke faaet traenet, men jeg overlevede og kom faktisk lige saa hurtigt i maal som for fem aar siden, praecis fire minutter efter den langsomste af mine unge kolleger. Man naar en alder hvor man begynder at prale af sin fremskredne alder, den kommer tidligere i forbindelse med sportsudoevelser!

3 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Bob--bob--
Mus, du er ganske ung endnu.

Inge sagde ...

Du er sej, 5 km løb uden træning er ikke bare lige.. :-)

AagePK sagde ...

Tjah, Fuur, de unge har det med at prale med deres fremskredne alder og store erfaring. Der kan vi gamle ikke være med, vel? ;-)
Her i huset er det omvendt: lige nu er konen ude at løbe en 5-kilometers træningstur, men hun deltager aldrig i den slags løb.