15 juni 2013

Med tungen lige i munden

Da jeg kom hjem fra arbejde stod der smaat fodtoej i hallen og jeg kunne hoere en heftig aktivitet i koekkenet, hvor det viste sig grandad var ved at saette foeden paa bordet til Bebsen, Spunken og deres kaere mor.


De blev ikke saa laenge, og er desuden heller ikke til at styre paa en toenderland; Spunken har endelig faaet laert at gaa og jeg skal ikke sige andet end det gaar rask, naar foerst han kommer igang. Det ser altsaa spoejst ud, naar boern begynder at gaa - de skal liiiige laere at stole paa at naar de saetter en fod frem. saa baerer den dem.


Bebsen er selvfoelgelig for laengst ovre det stade og oever sig nu meget i at gaa paa balance. Jeg glaeder mig saa meget til hun skal tilbringe et par dage i naeste uge sammen med alle mine nevoeer og niecer, som alle gaar i cirkusskole og ved en ting eller to om balance.

6 kommentarer:

Eva sagde ...

Det må være hyggeligt at komme hjem til "småt" besøg.

Lene sagde ...

sikke en rigdom du kom hjem til :-) Gode billeder af to forskellige stadier i børns udvikling

Conny sagde ...

Det må være en dejlig overraskelse, at komme hjem til.

Donald sagde ...

Det billede af bebsen må du printe eller få printet og ramme ind - det er da sødt, og viser noget, som hun vil mindes med glæde!

Annette sagde ...

Først og fremmest forsinket tillykke med den halvrunde dag.
Enig, hvor i alverdens riger og lande forsvinder tiden hen, ham der stjæler den må godt holde lidt igen, bare engang imellem.

Hvor er bare skønne de 2 størrelser, stor glæde over at komme hjem og de er på besøg. Herligt ☺.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - det er meget hyggeligt. :)

ene - ja, tak. :)

Conny - meget! :)

Donald - :) god ide.

Annette - tak og tak. :)