26 december 2012

Aarets julegave



Aarets julegave kom Nissen med. Jep - det er virkelig sandt, det stod i hvert fald paa pakken og jeg har endnu ikke helt regnet ud hvem der egentlig var min Santa, men vedkommende ramte plet.


Jeg VED godt jeg siger jeg har alt for meget julepynt, men jeg kunne da ikke lade vaere med at oenske mig dette skoenne lille saet, som er lavet i forbindelse med OL 2012 - og minsandten om ikke jeg fik dem. Jeg ved lige hvor de skal haenge til naeste aar. :)


Aarets julegave findes dog ikke bedre end denne her. Ja, jeg mener altsaa ikke den larmende plastikhimstregims (!), men at faa Bebsen, Spunken og deres mor hjem igen lige til jul - det bliver ikke stoerre. :)

6 kommentarer:

Eva sagde ...

TO skønne julegaver.

De de London-kugler er da fantastiske!!!!!
Og det er de to lækre unger også :)

Inge sagde ...

Dejligt at have børnebørnene hjemme igen.. Hvor bliver de store. :-)

Donald sagde ...

Ja, det er dejligt at se børnene lege, undersøge. Man kan somme tider føle sig fristet til at gå i barndommmen, ikke sandt? Og hvorfor ikke?

Conny sagde ...

Du kan da ikke få noget bedre end de to "skønne" unger.

FUUR. sagde ...

"De" ungerne er blevet større,
skal jeg lige love for.
Ni uger, gør meget i den alder.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - tak og ja! :)

Inge - ja, det er virkelig skoent.

Donald - jo, en lille smule. :)

Conny - nej vel?

Moar - ni uger er laenge i den alder, men de havde nu langt fra glemt os. Bebsen ville i hvert fald meget gerne give et stort knus. "I missed you Bedstemor" sagde hun og saa smeltede jeg!