27 september 2012

Og det var vejret


Storbritannien faar en hel del regn for tiden. Det er naturligvis ikke usaedvanligt paa denne tid af aaret, men ikke desto mindre er det altsaa ret grelt i visse dele af landet. Indtil videre er London sluppet rimelig heldigt, men her til aften trak skyerne sammen og saa truende ud.


Paa vejen hjem med toget sad jeg desvaerre i den forkerte side af vognen, saa jeg fik kun brudstykker af den fantastiske solnedgang med hjem paa nethinden, men der var dog stadig lidt at se, da jeg naaede saa langt som til Lewisham.


Inden jeg var kommet ud fra stationene begyndte det at regne - og det i stride stroemme! Heldigvis havde jeg paraplyen med og som min kaere moder af og til minder mig om, saa er jeg ikke saa soed at jeg smelter paa grund af lidt regn. :)

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Så er det jo godt, at man ikke er for sød.....

Eller bor i Montepulciano med utæt tag.....

Møg-regn (undskyld mit franske, men jeg er lidt træt af at blive våd).

Lene sagde ...

Lige nu nyder vi alle godt af at vi ikke er for søde ;-) Men jeg istemmer koret om regnstop.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - ja, for hulen, det ville jo vaere traels at smelte! :)

Lene - :)