10 juli 2012

Helt klar

Naar nu vi lige faar det der med vejret ordnet, saa tror jeg paa London er klar til olympiaden. Flere togstationer holdt generalproeve paa deres kontrol over "overbefolkningsfaren" paa vej ind og ud af stationen. Ifoelge nyhederne i aften gik det rigtig godt.


Jeg havde et aerinde i the West End i dag og jeg kan se gaderne ogsaa er ved at vaere klar til at tage imod de mange besoegende. Om to uger vil jeg gaa ud fra det ikke er til at sparke sig frem for folk. Vi forventer en hel del besoegende over de efterfoelgende seks uger. 


Der er 17 dage endnu inden slagets gang. For hulen, hvor synes jeg bare det er spaendende!

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Du er heldig at få det hele på nærmeste hold. Det ser ud til, at London er klar:)

/Dorthe sagde ...

Hehe, så fik du kigget på den rigtige side af skulpturen den her gang ;o)

Hvor må det altså være spændende at have OL i sin egen baghave. Kan godt forstå, at byen står på den anden ende.
Krydser fingre for der ikke bliver total kaos i tog og busser.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - som du maaske har gaettet, saa er jeg ogsaa bare helt vild i varmen. Jeg elsker olympiade!

Dorthe - :) ja, det er virkelig spaendende og det er ikke langt fra baghaven. Ridningen skal foregaa i gaaafstand fra hvor vi bor. :)