05 april 2012

Mens fruen var hjemmefra...

Min elskede og Faetter Fiks hentede mig i lufthavnen til aften. Vi tog den paene vej hjem, stoppede og fik noget at spise, snakkede, grinede og fortalte historier der ikke var til at slaa. Da jeg spurgte om hvad de har lavet, mens jeg var i det kolde nord, fik jeg et undvigende svar.


Det var der en grund til, for jeg kom hjem til en overraskelse. Omkring 40 af de 70 m2 eg vi har liggende havde pludselig fundet deres sidste hvilested! For hulen hvor blev jeg glad og hvor glaeder jeg mig bare helt vildt til at vi kan goere det rent og fjerne alle de stykker pap der ligger oven paa, for at skaane det. Jeg foeler mig som jordens mest forkaelede menneske!

3 kommentarer:

Sylvia sagde ...

Juhu....hvor flott det blir hos dere nå, Tina.
Til sist kommer det morsomste, nemlig å innrede!!! Det gleder jeg meg til å se også.
Og en god påske ønskes deg.

KirstenK sagde ...

Hvor er de søde...dejlig påskeoverraskelse at komme hjem til...formodentligt bedre end det største chokoladeæg:-)

Tina - omme i London sagde ...

Sylvia - tak skal du have. Jeg glaeder mig ogsaa - meget! :)

Kirsten - ja, dem har jeg faktisk vaeret helt heldig med. :)