25 marts 2012

Det ideelle hjem

For ti aar siden tog vi til "The Ideal Home Show" for foerste gang; siden tror jeg vi har vaeret der hvert aar. The Ideal Home Show er en stor boligmesse, som tiltraekker alskens forskellige firmaer, som alle har lige praecis alt det man liiige staar og mangler - og nogle enkelte ting som man slet ikke kan faa behov for!


Det var faktisk lidt en skam at tilbringe dagen indendags, men nu var det lige i dag at vi kunne finde tid til det, saa vi hoppede paa toget og tuben og snart stod vi i Earls Court, hvor bygningsfacaden i aarets anledning saa noget anderledes ud end normalt.


Der er altid nogle spaendende produkter paa saadan en messe og i aar havde "The Campaign for Wool" en stand, som mindede mig om at vi om et par aar skal makke i tag og ved samme lejlighed nok bliver noedt til at kigge lidt paa loftsisoleringen. Jeg har en droem om at vi skal have uld paa loftet, altsaa ikke den slags lavet af sten eller glas, men den slags der har siddet paa et faar.


Da vi havde fundet det vi egentlig kom efter, kunne vi gaa paa udflugt i alt det vi over hele hovedet ikke har noget behov for. Jeg kunne naturligvis ikke modstaa afdelingen med lysekroner i alle stoerrelser og udforminger.


Et lille havespa kunne man ogsaa bruge penge paa, hvis ellers man var til den slags. Jeg tror gud hjaelpe mig jeg ville faa stress af saadan et baest, for der er altsaa ALT for mange forskellige knapper og indstillinger der skal passes paa saadan et baest.

Det jeg egentlig var gaaet efter var nogle nye gryder til mit fancy nye komfur, som meget snart skal indvies. Jeg fandt de helt rigtige; de kostede formedelst en formue, men jeg satser paa de var alle pengene vaerd. :)

Ingen kommentarer: