30 december 2011

Tilbage paa min pind

I min branche er man generelt ret godt stillet med hensyn til at faa ferie mellem jul og nytaar, hvis man altsaa ikke liiige arbejder i min afdeling, hvor vi skal aflaegge rapport paa samtlige arbejdsdage og der derfor skal vaere en tilstede - ogsaa mellem jul og nytaar! Heldigvis har vi kun 2 1/2 arbejdsdage mellem jul og nytaar og saa laenge juledag ikke falder paa en tirsdag eller en onsdag faar vi en 4 1/2 dags weekend i forbindelse med julen. Livet er ikke saa ringe endda. :)


Det var ikke det helt store udvalg af lunch udskaenkningssteder der havde meget paa menuen i dag, men en af mine yndlings var helt parat med hummus, broed og andre laekre sager - perfekt til det arbejdende folk.

I morgen er bare en halv arbejdsdag - efterfulgt af 3 1/2 dages weekend. Det er lige til at holde til, naar det nu skal vaere og det skal det!

4 kommentarer:

@ sagde ...

God arbejdslyst og rigtig godt nytår til dig og dine, Tina!
Kh. Liv

Eva sagde ...

Ikke så ringe, - hverken fridagene eller den lækre frokost. God arbejdslyst.

Annette i Barcelona sagde ...

...Jeg ÆÆÆlsker hummus, og mener jo selvfølgelig at jeg laver ikke mindre end verdens bedste hummus, Næste gang jeg er i London, om tiden tillader det vil jeg kigge forbi der tror jeg... Måske vi kan mødes til en god gang hummus :-)

RIGTIGT GODT NYTÅR!

AagePK sagde ...

"lunch udskænkningssteder", sig mig, hedder din far W C Fields? Det var også ham, der sagde:"I do not drink water: fish f*ck in it!"
God hummus er som beton og lægger et godt fundament til resten af dagen. Det kan forene israelere og palæstinensere.