06 december 2011

De lange vinterdage

Jeg er altsaa ret sikker paa det er meningen dagene skal vaere korte paa denne tid af aaret, men jeg synes godt nok ikke jeg maerker meget til det. Jeg har ingen klager paa at det er moerkt om vinteren, tvaert imod synes jeg det er hyggeligt, men jeg plejer at faa saa meget strikket paa denne aarstid og det er bare ikke tilfaeldet i aar!


Det er ikke kun skidt at gaa sent hjem fra arbejde, for der er altsaa saa hyggeligt i December maaned, hvor juletraeerne og pynten lyser op paa en moerk by. Dette gigantiske juletrae staar i en lille havesoe ved the Guildhall og hvert aar har de lyskaeder og stjerner paa traeet.


Nede mod stationen var der ogsaa lys paa, bare ikke paa lysreguleringen... Jeg ved ikke lige hvad der gik galt, men der plejer godt nok ikke at vaere saadan en trafik i the City klokken naesten otte om aftenen. Oh well, jeg skulle heldigvis ikke bruge vejen til andet end at krydse til fods, saa jeg var snart hjemme. Hold fast, hvor er jeg glad for jeg ikke skal koere paa arbejde hver dag. Jeg fik simpelthen pip!

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Du milde, sikken en trafik. Men det ser fint ud med de røde busser:)

Tina - omme i London sagde ...

Eva - ja, det var helt vildt med den trafik, men busserne er altid skoenne, de lyser saadan op i gadebilledet.