22 august 2011

Stilhed foer storm...

Da solen var ved at gaa ned blev der en skraeppen uden lige i haven. Jeg kunne hoerer parakitterne skaendes vildt og inderligt, som de saa tit goer det, naar de ikke kan blive enige om at de skal sove i det samme trae igen i nat!


Vi har faktisk slet ikke set eller hoert ret meget til flokkens aftenskaenderier denne sommer, for vi har vaeret saa lidt i haven, men med det vejr vi har haft i de sidste par dage har vi haft terrassedoeren aaben, og saa er de svaere at ignorere!


Med det samme solen dukkede ned bag horisonten kunne jeg se det var paa tide at snuppe en tur paa taget. Jeg har ventet i ugevis paa lejligheden skulle byde sig og her var den!


Taget skuffede ikke - og det gjorde himlen godt nok heller ikke. For hvert minut der gik blev himlen mere og mere dramatisk.


Skyerne kroellede og smuttede og farverne skiftede fra oejeblik til oejeblik.


Jeg saa vejrudsigten i loebet af aftenen og nu forstaar jeg hvad den dramatiske himmel laegger op til. Jeg skal vidst have den store parasol stillet frem til i morgen tidlig!


Indtil da vil jeg bare nyde de flotte billeder der kom i kassen, saa bekymrer vi os om vejret i morgen!

6 kommentarer:

Inge sagde ...

Wow en flot aftenhimmel I havde Tina.. De farver er værd at vente på. :-)

Per sagde ...

Sådan en aftenhimmel kan lokke enhver "Karlsson på taget" frem ;-)

Donald sagde ...

Det behøver ikke at betyde skybrud (men ellers prøv de røde røjsere :-)

Jeg synes det er meget smukt, og jeg kan huske nogle billeder fra en forårshave med radiomasten i baggrunden, hvor tingene så helt anderledes ud; himmelen betyder så meget for alting ;-) (Jajada, somme tider lyder lommefilosofi lidt morsomt!)

FUUR. sagde ...

FLOT KARLSSON!!
Flot med "Eiffiltårnet" som baggrundsmotiv.

Dorthe sagde ...

Waw, for en fantastisk himmel.

Tina - omme i London sagde ...

Inge - ja, helt sikkert.

Per - :) netop!

Donald - radiomasten er fast inventar paa mine billeder. Den er lidt svaer at undgaa :)

Moar - :)

Dorthe - ja, den var helt speciel.