23 august 2011

Fra 2 til 8 paa faa minutter

For hulen, hvor er jeg stolt af mig selv. Den anden dag bestilte jeg en haandfuld ram til min computer. Jeg havde faaet at vide at det ville vaere snydelet at installere det, men naar man har giftet sig med en computer noerd, saa er man altsaa vandt til at have folk til den slags og ikke bekymre sig om det paa en computer som man skal have en skruetraekker i sving for at faa adgang til.


Nu har jeg fundet min indre computernoerd og min solbrilleskruetraekker og i loebt af ingen tid fik jeg lige computeren peppet lidt op, saa den kan foelge med i mine surferier. Joesses, som foelte jeg mig dygtig, da jeg kunne fortaelle min elskede at jeg havde faaet skidtet til at virke og han sagde ikke saa meget som et eneste ord om hvor let det var. :)

Ja ja, der skal ikke saa meget til, men helt aerligt, det ser sgi da indviklet ud!

4 kommentarer:

FUUR. sagde ...

Der er meget "mekanik" under tasterne, der er vist godt, du fik lidt undervisning, før eksperimentet.

Irene sagde ...

Hoer nyser, do! HEP!

Anonym sagde ...

Jeg er imponeret... gid jeg kunne sådan noget. Min computer er heller ikke så hurtig som jeg kunne ønske og nu sidder jeg og kigger forundret på min computer, mens jeg spørger mig selv, hvordan i alverden man åbner sådan en......

Næh, det er vist bedst, at jeg lader være med at pille selv, hahaha.....

Tina - omme i London sagde ...

Moar - he he, ja!

Irene - :)

Jens - hvis jeg kan, saa kan du ogsaa. :)