07 juni 2011

Tower Bridge igen igen!

Da jeg gik hjem over broen i aften lagde jeg maerke til der var en hulens masse turister der stod og tog billeder af Tower Bridge, saa jeg strammede mig op ved siden af dem!


Jeg kan altsaa ikke staa for naar de loefter Tower Bridge og uanset at det sker saadan en 5-7 gange om dagen, saa synes jeg altsaa det er lige specielt hver gang! Aarsagen til broloeftet var at "Lunar Bow" skulle sejle igennem. Det var godt nok praecisionssejlads saa det battede, men igennem kom de!


Undskyld den rystede film, men jeg blev noedt til at filme helt indtil jeg kunne se den roede bus koere over broen.

5 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Skøn film og billede - jeg kan godt forstå dig, sådan en bro kan også pacificere mig.

FUUR. sagde ...

Endelig. Vi er gået forbi broen mange gange, i alle årene, du har boet i London.
Men aldrig været heldige, at se den hæve sig.
Flot bro, flot film.
"Næsten" som at være der selv!!
De engelske damer går ikke alle i fornuftige spadseresko, kan jeg høre på din film.
Der er meget trippen,
på høje hæle.

Sussi / Sussinghurst sagde ...

huh! ikke flere videoer, jeg får London-længsler - og der er længe til november, hvor næste besøg er planlagt til.

Tina - omme i London sagde ...

Helle - tak tak, jeg synes bare det er saa specielt og saa er broen ogsaa specielt flot. :)

Moar - det skal vi have lavet om paa, for det er nemt at faa at se, efter som den aabnes adskillige gange dagligt. Mht skoene, saa havde jeg slet ikke lagt maerke til det, men du har ret!

Sussi - he he he :)

Conny sagde ...

Hvis jeg var turist, ville jeg også stå og nyde synet af broen der gik op og ned,den bro er bare smuk.