06 juni 2011

Hmmm... maaske de flytter med

Da vi havde kobberbryllup havde vi frabedt os gaver, da vi har sager nok i forvejen. Alligevel fik vi selvfoelgelig en del af slagsen og de fleste er ogsaa blevet taget i brug. En enkelt kunne man maaske godt komme til at tabe under flytningen og saa er der den der aldrig har vaeret pakket ud af kassen. Jeg er faktisk ikke engang sikker paa jeg nogensinde har haft laaget taget af foer i dag!

Kassen indeholdt seks smaa espresso kopper med underkopper. De er saa fine og var de nu i te eller kaffekop stoerrelse, saa var de fluks kommet i sving, men jeg havde ingen ide om hvad i alverden jeg skulle bruge dem til i espresso stoerrelse! (Kaffe af et fingerboel - nej vel?)

Nu har jeg fundet noget at bruge dem til, eller rettere saa har et af mine ferieboern fundet noget at bruge dem til - og opskriften fandt hun i en af mine opskriftsboeger... Jep, der er ingen undskyldning og det er sikkert og vidst, kassen med kopper og underkopper bliver pakket med i flyttekasserne, de er sgi da for nuttede!

P.S. desserten smagte fantastisk - og opskriften findes lige her!

4 kommentarer:

Pia sagde ...

Åh, ja de gaver. Vi har også nok til at fylde op :-)
Hvis man er kaffedrikker, er det ikke noget at starte med sådan en lille kop :-) Din idé ser da fin ud.

Tina - omme i London sagde ...

Pia - :) jeg er saa glad for jeg nu har noget at bruge dem til, for de er sgi da flotte. Mht dem som kaffekopper... hvem fik saadan en ide? Ikke en kaffedrikker!

Donald sagde ...

Lækker dessert servering - det var kreativt fundet på. Godt man har assistance!

Tina - omme i London sagde ...

Donald - ja, rigtig flot og saa smagte det altsaa fantastisk!