03 januar 2011

Jeg en spillefugl!

Nogle mennesker har et veludviklet konkurrencegen og kan spille kort og andre spil saa det runger. Jeg ejer ikke det der ligner hverken et spille eller et konkurrencegen, hvilket ikke er specielt populaert hos min elskede eller for den sags skyld hos alle dem der ville elske at jeg gad at spille kort og den slags.

Hvis jeg spiller med, for at undgaa en lekture om hvor asocial jeg er, saa faar jeg ret hurtigt en skideballe for at jeg ikke spiller ordentligt. Jeg foretraekker at faa den overstaaet paa det asociale plan! 


Nu har vi faaet saadan et skidesmart computerspil, hvor man fysisk deltager i f.eks. boldspil eller white water rafting ved at hoppe og danse, mens man spjaetter med arme og ben. Man kan spille alene eller op til fire spillere og det er bare saa skaegt; lige indtil... jeg faar skideballe for ikke at spille ordentligt. STOENNI - bare fordi jeg har fundet en ualmindeligt morsom teknik for at spille et eller andet boldspil. Den virker hver gang og vi faar saa mange point, men tilsyneladende skal man spille ordentligt! Godt man kan spille EN person!

4 kommentarer:

Eva sagde ...

Hi, hi. Den kender jeg godt.
Men spillet lyder da rigtig sjovt. Det kan vist godt passe til nytårsforsætterne....

AagePK sagde ...

Jeg kendet det også, og så er det, jeg spørger: hvem er det nu, der er asocial der, hva'?

Lene sagde ...

Godt nytår til jer og må jeg spørge om hvad spilprogrammet hedder? Jeg trænger til lidt sjov motion :-)

Tina - omme i London sagde ...

Eva - jeg tror vi ender med at blive enige om det. :)

Aage - det plejer jeg ogsaa at sige, men jeg er jo ogsaa saa vanskelig...

Lene - tak i lige maade. Det er et eller andet spil paa en Xbox...