11 november 2010

Undskyld den forringede billedkvalitet!

For et aarstid siden opgraderede jeg min mobiltelefon, til Sony Ericssons Satio, som bare loed perfekt til mig. Den har et 12 megapixel fotografiapparat indbygget, saa der var ikke saa meget at rafle om. Oh well, nu har jeg brokket mig over den dagligt i et aar tror jeg og heldigvis var det paa tide at min elskede opgraderede sin telefon, saa jeg kunne overtage den gamle. 

Billedkvaliteten er altsaa ikke helt den samme, jeg undskylder, men jeg kunne altsaa ikke overkomme det skrammel laenger. Billederne finder jeg en loesning paa! :)

5 kommentarer:

Irene sagde ...

Canon Ixus, just sayin'...

Eva sagde ...

Jamen så må du jo på jagt efter en løsning. Irriterende med en dårlig mobiltelefon. Og dine fine billeder kan vi ikke undvære:)
God fredag.

FruE sagde ...

Billedekvalitet eller ej, så fik jeg en følelse i maven. "Jeg vil snart til London igen". Var der i december forrige år og vi nød det. Men med en 4 ugers tur til US til sommer er der ikke lige til en London tur også.

God weekend.

Annette sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Annette sagde ...

Vi prøver igen ☺....
Uanset billedkvaliteten, så giver dit billede altså også mig lyst til en tur vestpå ☺. Rigtig god weekend.