17 september 2010

Rejseklar!

Jeg har et skab fuld af tasker og stadig mangler jeg altid en taske til naar vi skal ud og rejse; en der kan holde baade mit fotografiapparat, min pung, telefon, en flaske vand, en pakke servietter, kuglepen, papir og selvfoelgelig en guidebog. Tasken skal gerne kunne holde til lidt af hvert, bliver den beskidt skal den kunne vaskes og saa skal den opfylde visse sikkerhedskrav, som hovedsageligt turister skal tage hoejde for!

Den anden aften fik jeg en lys ide og gik paa Ebay for at se hvad jeg kunne finde der. Det var lige det jeg burde have gjort for lang tid siden. I loebet af 48 timer havde jeg modtaget den perfekte rejsetaske, til en god hundredekroneseddel, saa nu er jeg rejseklar og Cuba kan bare komme an!

3 kommentarer:

Michael Seeger Hanmann sagde ...

Det bliver rigtigt spændende Tina, hvor langt skal i rejse rundt derover?
Det er en god og pragtisk taske.
Godweekend

Anette sagde ...

Flot rejsetaske! Jeg er også på udkig efter en til næste år. Min gamle taske er gået i stykker. Glæder mig til at høre om jeres rejse ;) God tur.

Tina - omme i London sagde ...

Michael - vi flyver til Havana, tager saa til Trinidad og Varadero for at flyve hjem fra Havana igen. God weekend til dig ogsaa. :)

Anette - har I Ebay i DK? Hvis, saa proev der!