07 april 2010

Paaskeglaede?

Jeg gad egentlig vide om min paaskeglaedepakke er naaet frem? Maaske man skulle tjekke paa Facebook, for Royal Mail kan ikke sige ret meget om sagen - ud over at de har proevet paa at aflevere pakken! Vi faar se. Selv har jeg et kort liggende hjemme med besked om en pakke. Jeg gad vide om det er en paaskepakke? Nu er min elskede blevet sat paa bestillingen at finde ud af hvad der venter hvor. En forsinket paaskehilsen er ogsaa en paaskehilsen, men jeg vil nu helst om den JEG sendte naaede frem til tiden. :)

7 kommentarer:

Anette sagde ...

Ja det er da rart at vide om pakken er nået frem til modtager. Håber i finder ud af det :)

Lene sagde ...

Min er nået frem, men jeg har ikke modtaget en ;-) Håber du får en pakke og at din når frem :-)

KirstenK sagde ...

Jeg ved, den jeg sendte, er nået frem og jeg har også selv modtaget en...men ved der er en del som ikke har fået nogen, det er lidt synd for dem, og den gode ide i projektet...Royal mail og Post Danmark kunne evt tage hinanden under armen og tage sådan et slags kursus i forbedring på øh...alle områder!

Anonym sagde ...

Jeg har modtaget, men aner ikke om min er nået frem...det er en lidt underlig fornemmelse..håber du får din inden længe :-)

Tina - omme i London sagde ...

Anette - ja, det goer jeg ogsaa.

Lene - jeg er mest bekymret for om den jeg sender er naaet frem. Jeg kan sagtens vente.

Kirsten - jeg tror Post DK og UK har en del af ansvaret her!

Anne - skrev du afsender paa? Jeg maa ind paa Facebook og tjekke. :)

Annette sagde ...

Tak for en dejligt Parisertur. Håber pakkemysteriet er blevet løst ☺

Tina - omme i London sagde ...

Annette - mon ikke; og selv tak. :)