18 april 2010

Cykelvejr

Med det samme vejret er som i disse dage begynder jeg endnu engang at droemme om at eje en cykel og higer og soeger i wwwboeger for at finde lige praecis den cykel jeg gerne vil have - til halv pris... :)
Paa min vej rundt i cykelwwwuniverset finder jeg alle mulige maerkvaerdige tingester, der skulle udgoere det for cykler og nogen af dem ser ikke bare mystiske ud, men ogsaa ret praktiske. Se for eksempel denne Svedacykel. Er den ikke fed? Det er sgi da et kunststykke!

Denne her staar hoejt paa oenskelisten i disse "no fly" tider... Man kunne altid cykle over Nordsoeen med en gummibaad som bagagebaerer. Saa ville vi vaere helt sikre paa at vi kunne komme til konfirmation. :) Kig ind paa siden hvor jeg har laant billederne fra. Waurv!

4 kommentarer:

KirstenK sagde ...

Svedacyklen er jo nærmest genial, men nok mest egent til bykørsel...tror ikke den vil egne sig herude hvor kragerne vender og der ikke er asfalt på vejene...

Bente sagde ...

Jo da, det er et kunstværk. Men ... jeg tror nu hellere, jeg vil eje en mere traditionel en ;-).

Ellen sagde ...

Den cykel er fantastisk, og ganske sikkert stort set ubrugelig... ;-)

Jeg ville helt bestemt også investere i en vandcykel, hvis jeg var dig. Måske med hjælpemotor?
Har du set tv fra Island? Det er altså ret surrealistisk.
De siger, det vist nok tager lidt af nu - jeg krydser alle mine fingre for at du når at komme frem til konfirmationen.

Tina - omme i London sagde ...

Kirsten - ja, den er nok ikke specielt terraengaaende. :)

Bente - hoert, men flot, det er den!

Ellen - kommer vi til konfirmation, saa tror jeg naeppe det bliver pr flyvemaskine. Min elskede snakker om at vi kunne koere, men jeg synes det er langt for en weekend, for det der med at sejle Harwich Esbjerg er for laengst for sent!