19 april 2010

Blomsterstoev

Jeg kan altsaa ikke dy mig for at tage billeder af alle de smukke blomsterfyldte traeer jeg kommer forbi paa min vej. Det er da helt utroligt hvad saadan en lille farveklat kan goere ved ens humoer.
Denne lille smukkert staar paa vejen til stationen og lyser op paa et lident skoent industriomraade. Jeg skal saadan passe paa, naar jeg er paa vej paa arbejde, for jeg kan saa nemt blive fanget af en blomst, en fugl eller et eller andet kryb som jeg bare liiiige skal have billedferet og saa ender jeg med at piske afsted som en vanvittig, for at naa toget!

Hjemme i haven kan vi se spor af de manglende flyvere paa himlen, eller rettere - aarsagen til samme. Vi har faaet et helt fint lille lag aske, som ligger som en lidt klistret og grynet overflade paa bladene paa traeerne. Jeg havde ogsaa godt set at bilen var noget stoevet, men det troede jeg bare var stoev fra vejen indtil jeg hoerte andre sige det samme. Oh well, det ville da vaere maerkeligt om ikke der faldt lidt ned, hvis der virkelig er saa meget oppe i himlen, som paastaas.

Ingen kommentarer: