14 april 2010

Aftenens godnatbillede(r)

Jeg var hjemme i tide til at tjekke haven her til aften, mens lyset stadig var godt...

De sidste dages sol har aabenbart vaeret tilpas nok til at magnolien tog springet. Joesses, hvor er den bare paen!

Traeerne paa vejen begynder ogsaa at gaa i den rigtige retning og staar gysegroenne og skinner i aftensolen.
Mandelens smukke og velduftende blomster bliver afloest af lysegroenne blade.

Mens aebleblomsterne lige saa langsomt begyder at folde sig ud. Her er stadigvaek koldt, men joesses, hvor er her smukt!

8 kommentarer:

Eva sagde ...

Aaahh, det er altså en smuk årstid.

Catarina sagde ...

Åhh hvor er de altså smukke dine blomster. Her mangler der stadig lidt lune inden det hele er sprunget så meget ud. :)

Anonym sagde ...

Forstår ganske vel at du nyder havens kønne gaver ;-)

Annette sagde ...

Det kan simpelthen bare ikke siges bedre end du gør: "Jøsses hvor er det smukt".
Jeg tror, at I er nået længere med blomstringen end vi er, men vi skal nok indhente jer ☺.

Tina - omme i London sagde ...

Eva - ja, er dt ikke bare?

Catarina - naar foerst det kommer, saa kommer det bare!

Anjoe - :)

Annette - det overrasker mig, for vi burde da saadan ca. foelges. :)

Annettes space sagde ...

Sikken flot farve din Magnolia har.

Mandeltræets blomster er jeg også helt vild med.... :-))

Conny sagde ...

Det eneste jeg vil sige er ,hvor er det smuk.

Tina - omme i London sagde ...

Annette - jeg er ogsaa saa tilfreds med farven paa den. Den er lige i oejet!

Conny - tak og ja!