22 november 2009

Soendagshygge

Soendagen startede med flot klart vejr. Jeg gik ud for at motionere og lige praecis paa det tidspunkt jeg vendte snuden hjemad begyndte det at regne - og jeg mener ikke bare en lille smule! Det poesede bare ned og jeg blev gennembloedt. Jeg kan simpelthen ikke komme i tanker om hvornaar jeg sidst er blevet saa vaad!

Da jeg kom hjem klarede det naturligvis op! Det gjorde mig nu ingenting, det ville da vaere langt mere traels om det var begyndt at regne lige som jeg forlod huset!

Da regnen forsvandt var jeg lige et smut i haven, for jeg synes jeg kunne se noget gult i en potte derude. I foraaret lagde jeg en masse loeg i nogle potter, men jeg synes ikke rigtig de blev til noget og glemte saa glaedeligt alt om dem. Nu staar der en freesie i fuldt flor! Gad vide om saadan nogle loeg lige skal finde sig tilpas, inden de baerer frugt? Jeg synes da ikke jeg kan huske vi har haft saadan nogle problemer foer?

Mht de afrikanske liljer (var det ikke saadan de hed?) saa er de gaaet helt grassat og blomstrer som var de betalt for det. Det goer ingenting!











Ingen kommentarer: