27 oktober 2009

Toesetid

Jeg havde et moede i the Docklands klokken 11 i dag og eftersom jeg vidste at jeg ville vaere faerdig der lige saadan omkring middagstid havde jeg lavet en lunch aftale med en forhenvaerende kollega, der heldigvis kunne staa til raadighed med kort varsel.

27102009009 Vi kunne saamaend godt have siddet udenfor og spise, skoent vi er i den sidste uge af Oktober. Vi har noget helt fantastisk vejr – op til 21 grader i denne uge. Meteorologerne regner med vi saetter en varmerekord i denne maaned, men saa snart Oktober er ovre skulle efteraaret for alvor saette ind.

27102009012 Vi plejer altid at moedes paa Pizza Express og det blev vi ret hurtigt enige om ville vaere en god ide i dag ogsaa. Ja ja, man bliver jo ikke tyk og fed af ingenting!

Vi fik ordnet verdenssituationen (Obama – eat your heart out), fik vendt hjemme og arbejdslivet og snart var der smuttet en god times tid fra os. Det er saa sjaeldent vi moedes, men naar vi goer, saa tager vi revanche. Jeg har paa fornemmelsen af at de andre gaester gav et lettelsens suk, da vi gik. :)

Ingen kommentarer: