20 oktober 2009

Mens jeg venter

Jeg har en engels taalmodighed for det meste, undtagen naar det kommer
til at vente, saa har jeg ingen taalmodighed over hovedet! At vente er
I min lille hjerne spild af tid og tid er noget af det jeg ikke har I
overflod; tvaert imod. Det er selvfoelgelig min egen skyld, men det
bliver det ikke bedre af!

Lige nu sidder jeg og venter paa en der kommer en halv time for sent.
Jeg hygger mig med en kop kaffe, mens jeg lytter til nyhederne og
laeser Facebook. Det er skoent pludselig at have en halv time til
pjank. Maaske man kunne vaenne sig til at vente of ligefrem nyde det?

Jeg proever. :)

2 kommentarer:

Donald sagde ...

Det lyder fornuftigt. Det nytter ikke at blive sur (det går jo ud over én selv!)

Men man kan selvfølgelig godt holde en lille prædiken om hvor vigtigt det er at finde på aftaler, som holder.

Tina - omme i London sagde ...

Jeg sprang praediken over, for jeg vidste godt hvorfor hun kom for sent. Det var ikke hendes skyld - og jeg hyggede mig jo i grunden ganske godt. :)