02 september 2009

Telefoniske problemer

Min mobiltelefon driller og irriterer mig noget saa grusomt. Jeg har proevet alskens maerkvaerdige tricks for at faa internettet til at du paa den igen, men det synes ikke at virke. Om omkring 6 uger skal jeg forny min kontrakt og jeg har allerede oeje paa den nye telefon…

Satio_frontandside_image_black Sony Ericsson har en ny telefon paa trapperne. De kan ikke rigtig blive enige med sig selv om hvad den hedder, men noget af tiden hedder den en “Satio” og helt aerligt, det goer ingenting hvis de skynder sig at blive faerdige med den, saa jeg kan faa en med det samme min kontrakt skal fornyes.

Oh – den har et 12 MEGAPIXEL billedferingsapparat! Noejh, hvor er den fed!

2 kommentarer:

Ellen sagde ...

Jamen jeg krydser da fingre for, at det bliver, som du vil have det :-)
(Det ser nu også smart ud)...

Tina - omme i London sagde ...

Altsaa, jeg overlever vel om saa jeg skal vente lidt, men hold fast hvor jeg glaeder mig til at have et bedre fotografiapparat i lommen!