26 juni 2009

Fredag…

Endelig blev det fredag og tid til at tage den helt med ro. Arbejdsugen var kun paa fire dage for mig, men den foeltes lidt som om den fortsatte evigt. Pludselig fik den en ende og jeg kunne, med god samvittighed, lukke og laase, saette alarmen og drive hjemad.

P1290687 Min elskede havde stegt kylling, kogt nye kartofler og snittet lidt salat og inden laenge sad vi i haven og diskuterede ugen der gik. Aaah, som jeg synes det er dejligt at kunne sidde ude og spise. De havde ellers lovet noget helt vildt vejr i dag, med baade lyn, torden og kaempe regnskyl, men det udeblev og i stedet havde vi i naerheden af 30 grader!

P1290704
Efter spisningen skulle jeg lige paa en hurtig havevandring, for at se hvordan det hele stod. De smaa birketraeer vi fik da vi var til “Trees for Cities” arrangementet for nyligt ser ud til at kunne lide potterne de staar i.

P1290705

De traenger til lidt vand, men vores regnvandssamlingsaggregat er gaaet i udu, saa jeg er ikke saa gavmild med havekanden som jeg plejer. Jeg har saadan lidt den indstilling at hvis det skal vandes, saa skal det ske med regnvand og hvis ikke jeg har noget af det, saa skal det aabenbart ikke have vand!

P1290728

Jeg tror nu snart jeg bliver noedt til at give mig og slaebe haveslangen frem, for ellers bliver hele haven vidst temmelig brun. En brun plaene generer mig ikke, men jeg kan godt lide lidt kuloer paa blomsterne.

P1290729

Vi har rigtig mange blomstrende buske i haven. Jeg synes det er saa smart, for de skal jo bare klippes et par gange om aaret og saa er der ikke mere boevl med det!

P1290718
Naah, nu vil jeg snart op og knalde brikker, for i morgen tidligt kalder poolen og en omgang vandgymnastik. Ih, hvor skal det blive godt. Det er fjorten dage siden jeg har vaeret der sidst og jeg traenger saadan til at roere mig.

Technorati Tags: ,,

3 kommentarer:

Lene sagde ...

God motionslørdag og spændende om du får gæster ;-)

Unknown sagde ...

En dejlig afslutning på ugen :-)
Må nok give de fine små træer lidt vand..Selvom jeg forstår din holdning :-)

Tina - omme i London sagde ...

Lene - tak skal du have, men der kom ingen. :)

Losarinas mor - de faar et skvaet i morgen, hvis vi ingen regn faar. :)