16 maj 2009

Hvordan i alverden overlevede vi uden?

Jeg havde aftalt med min elskede at jeg skulle tage toget direkte fra arbejde til East Croydon, for at moede ham der, efter som vi havde en aftale hos den kinesiske laege klokken 18.00. Som sagt, saa gjort og klokken 17.40 stod jeg parat til afhentning i Croydon. Jeg tror nok der var en der var noget chokeret over jeg ankom praecis til tiden, men det gjorde jeg altsaa, men jeg fik lov at vente i hele fem minutter. :)

2009-05-14 2009-05-14 002 009
Doktoren brugte mig til naaelepude endnu engang, men denne gang gik det ikke helt som det plejer. For det foerste er jeg simpelthen overbevist om han kun stak 17 naale i mig, men trak 21 ud! Ja, jeg taeller dem HVER gang, naar de blivet stukket i og igen naar de bliver trukket ud. Jeg skal sgi da ikke nyde noget af at saette mig op og opdage der stadig sidder en naal i rumpetten! Jeg var lige ved at tage livet af doktoren i aften. Han kom ind for at goere et eller andet ved mig, mens jeg laa og doesede og saa kom han i naerheden af en naal, som altid giver mig en refleksaktion. Denne gang var refleksen dog noget mere voldsom end normalt og jeg var lige ved at sparke ham. Han sprang tilbage og var ved at vaelte en stol og blev helt forvirret. Han undskyldte mange gange og der gik nogen tid efter endt behandling, foer jeg fik ham overbevist om at det bare var en refleks og at han ikke havde gjort mig ondt eller forskraekket mig. Stakkels mand, han var helt forfippet!

Da vi var faerdige gik vi ovenpaa og fik en balje suppe. Jeg var skrupsulten, men saa snart maden kom paa bordet forsvandt min appetit som dug for solen. Maerkeligt – det er lige godt aldrig sket foer, men man maa gaa ud fra doktoren havde ramt en nerve!

2009-05-14 2009-05-14 002 014

Turen gik videre til min yndlingsshop i hele verden IKEA! Det er altsaa ikke uden aarsag at Ikea kataloget er mere populaer end bibelen. Jeg tror virkelig jeg burde bo i Sverige, for svenskerne er sgi da de mest geniale mennesker i verden. Vi skulle have fat i et par ting til at stramme alt vores skrammel an paa det nye loft. Vi ville ikke give en masse penge for hylder, men noget skulle der til og det lykkedes selvfoelgelig – det kostede mig ogsaa hele 300kr!

2009-05-14 2009-05-14 002 018

Vi dryssede ned gennem markedspladsen og pludselig fik min elskede oeje paa gardinstaengerne og spurgte om ikke det var den slags jeg har truet med at rejse til DK og koebe lige siden vi for syv aar siden koebte dette hus. Det var det! Vi har jordens mest haeslige gardinstaenger i det her hus (spisestuen isaer), men har ikke kunnet finde noget alternativ, da vi har en stor firkantet karnap, som kraever en temmelig lang og boejet gardinstang. Nu har vi for meget smaa penge fundet loesningen. Et ganske almindeligt skinnesystem, hvor den dyreste del koster 50kr! HURRA for Ikea!

Technorati Tags: ,,,

Ingen kommentarer: