01 april 2009

Stilhed foer storm?

I aftes kom jeg endnu engang sent fra kontoret, men denne gang var det lidt min egen skyld, for jeg kunne saadan set godt have gaaet mindst en time foer, jeg sku' bare liiiiiiige....

Efter et vidst tidspunkt paa aftenen bliver jeg noedt til at laegge ruten lidt om, da nogle af de smaa stier og gyder jeg normalt benytter mig af er paa privat land og er laast af om aftenen. Jeg gik ned forbi the Bank of England og the Royal Exchange. Uden for the Royal Exchange var de ved at fjerne de smukke gamle lygtepaele og bygge beskyttelse op omkring statuerne, da der er planlagt demonstration lige der for i dag.

Min veninde arbejder i the Bank of England. I mandags da jeg gik forbi om morgenen, stod hun udenfor med en masse grej. Hun var paa vej til deres "disaster recovery location" (deres noedkontor?) ude i Essex, hvor de skulle arbejde hele ugen. Banken er laast og lukket! Der maa vaere noget personale der, for nogen skal vel passe paa guldet i pengekassen, men de fleste er sendt til Essex.

Det koster banken en formue at sende personalet saa langt vaek at arbejde, men de bliver noedt til at passe paa deres personale, saa det goer de. Vi faar se om det har vaeret et stort spild af penge - midt i en krisetid! Jeg haaber London kommer paa verdensnyhederne i aften, med billeder af hvor fredeligt en god demonstration kan afholdes!

4 kommentarer:

Suzy sagde ...

Dét håber jeg også... altså atdet bliver en fredelig demonstration. Desværre viser tidligere erfaringer noget andet, så jeg kan godt forstå at Bank of England passer på deres medarbejdere...

Tina - omme i London sagde ...

Indtil videre er rapporterne fredelige. Mon ikke det gaar. :)

FUUR sagde ...

Efter forlydender i den Danske presse T.V. gik det ikke helt stille af, ved Bank of England.

Tina - omme i London sagde ...

Det gik som man kunne forvente, naar man har saa mange folk paa et sted. Langt de fleste protestanter opfoerte sig rigtig paent og de der ikke gjorde det gik det vidst vaerst ud over dem selv.