11 april 2009

The postman only rang once

Det ringede paa doeren i morges, mens vi sad og fik morgenmad. Vi ventede ingen, men endelig var der en der loesrev sig og gik ud og lukkede op. Der var noget der skulle skrives for og saa var der en dejlig lille pakke til mig, med paaskeaeg paa kuverten.

P1260993

Det var en lille paaskepakke fra min barndomsveninde, som havde laest sig til at jeg var med i Operation Paaskeglad og havde besluttet sig for at sende mig en bonuspakke, i tilfaelde af min egen ikke var naaet frem endnu. TAK Sisse, din skat – det blev jeg rigtig glad for. De soede smaa traefigurer haenger nu paa et par grene fra haven og pryder min stue.

P1270021

Jeg er ikke ejer af en troldgren, eller hvad nu det er man skal haenge de fine porcelaensaeg op paa, men heldigvis havde jeg en smuk lille krystalskaal, som godt kunne rumme lidt halm og tre flotte aeg. Nu ligger de og skinner og minder mig om mine soede foraeldre, som har staaet for at faa dem fragtet herover i hel stand.

Det begynder naesten at se ud her som om det virkelig er paaske! Paaskepynten bliver ikke staaende saa laenge, men det er da dejligt saa laenge det varer.:)

 

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Hvor skønt med en uventet pakke - det varmer altid. Den smule påskepynt vi har fremme bliver pakket væk i morgen - så er det hverdag igen. God søndag til dig.

Tina - omme i London sagde ...

Mit skal stilles frem igen i morgen, med mindre det lykkes i dag. I morgen vil jeg i hvert fald kigge paa det alt det jeg kan!