18 marts 2009

Hvor der er roeg…

IMG_0770

Hvor der er roeg er der ogsaa ild, siges der – og i dette tilfaelde er det helt korrekt. Da jeg gik over London Bridge blev jeg opmaerksom paa en roegsoejle nede mod Fleet Street omraadet. Jeg kunne ikke helt bedoemme hvor roegen kom fra, men vidste det var i den generelle retning. Jeg skal da ikke sige andet end der virkelig var ild. Vi saa billeder paa nyhederne og stadig klokken ti i aften stod der store flammer ud af taget paa en af retsbygningerne. Der bliver ingen hoeringer i asyl og immigrationssager i morgen!

 

Technorati Tags: ,,,

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tænkte nok du havde observeret røgen. Sad lige og gennemså de sidste nyheder i Jyll.Peter. før sengetid. Der var branden på, og du er også på.----.
Altså på pletten som sædvanligt!!!!

Tina - omme i London sagde ...

He he - jeg er jo den udsendte medarbejder. :)