11 januar 2009

Genialt

Jeg fik en email fra Hennes & Mauritz, med et link til deres nye dressing room. Det skulle jeg da lige se hvad var og joesses, hvor er det da bare SKIDE SMART! Man kan kreere en model med ens egne maal og generelle udseende og saa klaede hende (eller ham) paa i toej fra deres katalog. Min elskede troede det var mig, da jeg viste ham billedet paa skaermen - og det var modellen bare i undertoej. :) Bare aergerligt at jeg ikke handler specielt meget i Hennes, men det kan da vaere jeg kan komme til det.

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

hø hø - så vil jeg lege - skal se om det kan betale sig at tabe en masse kilo :-)

Tina - omme i London sagde ...

Jeg maa indroemme jeg startede ogsaa med en lidt smallere roev og lidt andet pynt. :)

Madame sagde ...

Tusind tak for ideen, Tina - det er da helt genialt!

Tina - omme i London sagde ...

Ja ikke. Jeg venter nu utaalmodigt paa at nogen skal kreere en webside hvor man kan mixe og matche fra forskellige forretninger. :)

Conny sagde ...

Har lige kikket ind, det var da meget sjov ,men jeg skal da, lige prøve igen.

Tina - omme i London sagde ...

De skulle se at faa noget mere toej derind. :)