13 januar 2009

Du soede milde!

Cupid SLURP - skumfiduser og saa i hjerteform! Cupid

Alt er i hjerteform lige for tiden, for nu da julestadsen er vaek fra forretningerne skal de jo have noget andet at stille frem, saa Valentines gaver og kort har overtaget de tomme hylder. Jeg elsker Valentines, maa jeg aerligt indroemme og jeg har allerede lur paa hvad mine kaere skal have af soede ting. Der er et kaempe udvalg og de elsker alle soede ting. Jeg maa igang med at udsoege nogle gode kort. I mit naeste liv vil jeg vaere tekstskriver til saadan nogle kort. :)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Neeej, det er tarveligt det der! Nu får jeg vildt meget lyst til skumfiduser :-p

Anonym sagde ...

Umm skumfiduser i alle formar og farver, ryger lige indenbords her. :-)

Tina - omme i London sagde ...

He he - de er altsaa bare saa fede! Jeg kan saa godt lide de der lange snoede nogen. Her hedder de "flumps" og det er da saa passende et navn. FLUMP!

Marianne sagde ...

Uhmmm... dem kunne jeg godt spise! :0)

anjoe sagde ...

Jeg har på fornemmelsen, at du mener det nødvendigt at smagskontrollere et par poser med de dersens skumhjerter *LOL*

Lotte sagde ...

Jeg har aldrig gået op i Valentines, men det er jo heller ikke helt de samme dimensioner, vi oplever her til lands. Jeg har dog stadig det første (og eneste) Valentineskort, jeg har modtaget. Jeg gik i 3.g og min bror var udvekslingsstuderende i USA og sendte et ømt, lyserødt et med et hjerte, hvor der stod 'Sis' - det var stort. Ikke så meget fordi, det var et Valentineskort, men fordi det var et langt, håndskrevet brev fra min bror, der er ordblind og nærmest aldrig skriver breve.

Tina - omme i London sagde ...

Marianne/anjoe - man kunne da godt komme til at proevesmage inden den 14... :)

Lotten - sikken en soed historie. Saadan en hilsen ville jeg ogsaa huske forever.