17 december 2008

Blaa himmel

"Are you taking pictures out of the window again", spurgte en af mine kolleger, da jeg knipsede loes foer et moede i dag. Folk synes generelt jeg er temmelig eccentrisk med min knipseritis, men jeg er da heldigvis ligeglad, for der er altsaa visse billeder jeg bare ikke kan lade min naese gaa forbi.

Desvaerre gav vinduesglasset en del reflektion, men himlen var saa blaa, saa blaa og de kontrastende roede kraner saa saa flotte ud. Jeg var, for en enkelt gangs skyld, tidligt paa den til moedet. Det var udelukkende fordi der stod at vi skulle starte klokken 12 paa den email jeg gik efter, mens der stod 12.30 paa en anden email!

Det var et kommitteemoede jeg skulle til og det er altid underholdende, da kommitteen bestaar af 11 staerke personligheder, som alle helst skal have ret i alt. I dag var det blandt andet (kvindelig) barselsorlov (maternity leave) fra kommitteen der partout skulle diskuteres i timevis. Jeg er det eneste medlem der rent faktisk kan faa maternity leave, da alle de andre medlemmer er maend, saa jeg foreslog vi gemte den diskussion til den dag den bliver relevant, og det bliver sgutte for mig! STOENNI, hvor kan de maend altsaa faa lang tid til at gaa med at diskutere teorier.

Da vi blev faerdige skyndte jeg mig at faa samlet mine papirer sammen, paa med frakken og ud ad doeren. Jeg havde haabet paa at kunne have naaet at komme til en lille carol concert (synge julen ind) sammen med nogle af mine kolleger, men den lange debat om dette og hint betoed at jeg maatte skyde en hvid pind efter den ide. Jeg har slet ikke vaeret til nogen carol concert i aar, men jeg ser om jeg kan finde en inden vi holder juleferie i naeste uge.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvilken himmel ! Hvilket lys!
Her er det gråt i gråt..

Lotte sagde ...

Jeg forstår nu godt, du var nødt til at fotografere den himmel. Og tak for at du delte med os, der kun har udsigt til en grå en af slagsen.

Conny sagde ...

Du skal da bare blive ved med, at knipse løs. Du kan bare sige,at vi er nogle blogger i danmark, der sider og venter på billerder fra dig. En utrolig smuk himmel

Tina - omme i London sagde ...

Tak og bare rolig, jeg knipser videre. Jeg kan simpelthen ikke lade vaere!