01 oktober 2008

Aftenens godnatbillede

Da jeg gik hjemmefra, fra morgenen af, blaeste det helt vildt og regnede rimelig haardt. Da jeg steg af toget i Cannon Street skinnede solen fra en skyfri himmel! Det gjorde naturligvis ingenting, men jeg kiggede godt nok en ekstra gang da jeg saa det!

Da jeg gik hjem var vejret stadig fint og jeg stoppede et oejeblik og kiggede paa udsigten fra London Bridge til oest, mod Tower Bridge og the Docklands. Jeg stod og droemte om at have haft mit gode kamera med, men vi maa noejes her med resultatet af mit udemaerkede mobilbilledferingsapparats resultat!

Paa den anden side af broen gaar udsigten mod vest til Tate Modern, Cannon Street og solnedgangen (ja, sjovt nok sidder den i vest...) Temperaturen laa vel omkring de 13-14 grader, da jeg gik hjem og i dag huskede jeg at faa frakken paa!

3 kommentarer:

Lene sagde ...

smukt, Tina, det billede ved London tower er også i dag en mindelse om den engelske maler, som jeg lige nu ikke kan huske navnet på ;-)

Tina - omme i London sagde ...

He he - jeg taenkte det selv, "rather Turneresque" - og jeg der ikke kan doeje Turners GAAAAAAB kedelige billeder. Jeg tror sgi jeg ender med at saette pris paa dem. Irene kvaerker mig for overhovedet at taenke den tanke. :)

Conny sagde ...

Smukke billede fra London, og så giver du en rigtig god beskrivelse af det du ser.