22 september 2008

Sommeren er forbi

Jeg havde lige et par telefonopkald jeg skulle have ordnet i middagspausen, saa jeg slentrede gennem Finsbury Circus mens jeg snakkede. Der er rimelig ro, saa man kan koncentrere sig om at snakke. I sidste uge stod sommerblomsterne stadig i bedene, men i dag var der bare den bare, brune jord. Jeg kan slet ikke huske hvad de goer ved bedene om vinteren, men der staar vel et eller andet i dem?

Jeg gik videre ned igennem Moorgate for at faa mig en bagel. Ved siden af bagelbutikken ligger der en lille herretoejsforretning, som har et stort sommerudsalg...

Under teksten paa det ualmindeligt daarlige skilt staar der: "Credit crunch, only prices crunched". Ja ja, der er mange maader at tjene penge paa "the credit crunch", men denne her maa jeg sige er unik!

Ingen kommentarer: