26 september 2008

Et gyldent skaer over min dag

Da jeg gik til stationen i morges skinnede solen som en besat og jeg gik og undrede mig over hvorfor i alverden jeg har lagt solbrillerne paa hylden, naar nu jeg har mere behov for dem i September end jeg har haft i August! Anyhow jeg noed det gyldne skaer over verden og det var heller ikke gaaet min naese forbi at det var fredag!

Jeg havde en travl dag foran mig, men med baade solskin og weekenden i tasken var jeg lige ved at stikke i gadedrengeloeb ned til stationen. Jeg styrede mig - dog.

Paa ydersiden af vores kontor har vi nogle rigtig fine, sorte jerngitre, med nogle flotte gyldne blade paa. Desvaerre har vi ogsaa en del rygere og nogen af dem kan aabenbart ikke finde ud af at bruge en skraldespand. GRRR... elendige skovsvin!


Endelig blev det fyraften og jeg kunne slentre ned over broen og til stationen. Jeg var ikke naaet ret langt foer min elskede ringede og sagde at han ville hente mig ved stationen. Joesses, hvor er jeg godt gift.

God weekend.

2 kommentarer:

Conny sagde ...

Jeg kan blive så sur når jeg ser nogen sviner med cigaretskod alle vegne.

Tina - omme i London sagde ...

Ja, det kan virkelig ogsaa faa mit pis i kog. Du skal bare se de billeder der kommer paa pakkerne her meget snart. Maaske er de Europa-vide, men i hvert fald er de klamme!