23 september 2008

Artisan gallery - aha!

Da Irene var her for nylig var vi et smut ind paa the Royal Exchange, hvor der var et stort skilt, der reklamerede for "Artisan Gallery", som skulle have en Bob Dylan udstilling. Det var ikke saerlig klart hvor det skulle foregaa og ehmmm... vi glemte vidst at faa det tjekket ordentligt. Nu har jeg fundet det. Jeg gik forbi the Royal Exchange i dag - og hvad ser jeg? JEP - der staar Bob Dylan's kunst! Det var faktisk billedet der fangede mit oeje og pludselig saa jeg skiltet nedenunder. Well, Irene, nu har jeg fundet det. Jeg skal nok gaa ind og kigge paa billederne. PROMISE!

3 kommentarer:

Conny sagde ...

Jeg troede kun sang, men det ser jo ud til, at han også kan svinger pendelsen

Anonym sagde ...

DOH, hvorfor hevlede kikkede vi ikke nærmere på dagen. Idioter! 'RMF!

Tina - omme i London sagde ...

Ja, det var faktisk fordi jeg kunne lide billedet jeg stoppede og kiggede, saa male, det kan han. Irene, jeg tror altsaa foerst lige billederne er kommet i vinduet, for jeg gaar forbi hver dag!