25 september 2008

Aftenens lysekrone

Jeg har saa at sige ikke sat fod udenfor kontoret i dag, til trods for vejret har vaeret helt vildt godt. Himlen er hoej og blaa og barometeret staar paa 1,030 milibar, mod i gaars 1,010. Skoent, vejret i weekenden skulle igen blive helt fantastisk. Ikke om jeg begriber hvorfor i alverden vi ikke bare sprang August over og gik direkte til September, den er da langt bedre.

Anyhow, jeg styrtede ud fra kontoret klokken 18.00, da jeg skulle vaere i den anden ende af gaden klokken 17.45... Jeg naaede frem inden aftenens seminar startede og skyndte mig ind og sidde under den store lysekrone.

Den aarlige "ethics lecture" skulle i aar holdes i Plaisterer's Hall, som virkelig har London's flotteste lysekroner, i hvert fald tror jeg paa de er nogle af de stoerste! De der sad omkring mig gloede maabende, da jeg snuppede mit billede, men de kan glo kan de - aftenens lysekrone SKAL med hjem i lyskassen, ja den skal.

3 kommentarer:

Conny sagde ...

Her i danmark viser vejr sig også fra sin bedste side ,sol og blå himmel .Det var godt nok en lysekrone.

Petunia sagde ...

Litt av en lysekrone det der. Hadde vært noe å ha i stuetaket;)LOL!!!

Tina - omme i London sagde ...

Vi skal vidst have taget loeftet et par meter foer vi kunne faa den herind - og vi har ellers rimeligt hoejt til loftet. :)