09 september 2008

Aftenens lysekrone

Det er vidst ved at vaere laenge siden vi har haft en "aftenens lysekrone" og saa var denne Ikea juletingest den eneste jeg kunne finde saadan lige paa staaende fod.

Jeg skulle til SIMAs aarlige moede (annual general meeting) klokken fem og skulle saa videre til et andet arrangement klokken 18.30. Der gik lidt kuk i tidsplanen, da aftenens underholdning kom noget senere end planlagt og jeg endte med at komme en time for sent til det andet arrangement. Det var heldigvis ikke noget formelt, saa det gjorde ikke det store - og paa lysekronefronten ville det heller ikke have vaeret den store skuffelse, hvis ikke jeg havde naaet det. :)
Da jeg gik over London Bridge laa der et ordentligt cruise ship i havnebassinet. Skibet var lyst op til den helt store galaforestilling. Jeg kan lige forestille mig hvor stort et hoejdepunkt det maa vaere at cruise op ad Themsen og under Tower Bridge. Jeg haaber de havde de lange kjoler fremme til dinner i aften; det ville lige saette prikken over i'et.

I oevrigt lagde jeg lige maerke til hvor moerkt det var da jeg gik hjem. WOW - efteraaret kommer bare lige pludselig!

Ingen kommentarer: