23 september 2008

30% rabat - ka' det nu os' pas'?

Jeg faar af og til nogle rabatkuponer sendt pr email og tit kommer de i flokkevis i visse uger. Guderne maa vide hvordan de kommer i omloeb, men naar foerst de er, saa gaar der ikke laenge inden man har faaet et par stykker af slagsen. Jeg er ikke altid helt sikker paa om de er virkelige, men der sker jo ikke noget ved at spoerge i forretningen, saa jeg printer dem ud og tager dem med, hvis jeg alligevel skal i den almindelige retning.


I dag fik jeg denne her fra GAP. 30% er en heftig reduktion og den gaelder for alt i forretningen, saa har man noget man skal have handlet, saa er det vaerd at tage den med. Jeg smuttede op til GAP i min middagspause og fandt et par bluser paa udsalg, en enkelt der ikke var og et par stroempebukser. Jeg gik til kassen og smilede soedt, mens jeg blinkede en hel masse med oejnene og spurgte saa paent som jeg kunne om min rabatkupon var gyldig - og det var den! Fedt, saa sparede jeg lige 200kr og fik lidt langaermede bluser med hjem til de kolde maaneder. Det kan vaere man skal goere ens julehandel inden den 28. September?

Ingen kommentarer: