07 august 2008

Sidste gang jeg var her var her blogtraef

I gaar skulle jeg moedes med min engelske mentor til frokost. Vi havde ikke set hinanden laenge og han har tre ugers ferie efter i morgen, saa skulle det vaere, saa skulle det vaere!

Vi havde aftalt at moedes paa vores "regular haunt", nemlig Simpson's i Ball Court. Jeg har lige tjekket arkivet og det er fire maaneder siden jeg var der sidst, det var nemlig da Inger og Jens aflagde London et besoeg (hej folkens - kom snart igen. :) )

For en enkelt gangs skyld ankom jeg til Ball Court praecis til tiden, som aftalt. Der plejer ellers altid at komme noget i vejen, for der kommer altid en eller anden og forstyrrer mig paa vej ud af doeren. Roy - og en del af de gutterne var i baren da jeg kom og inden laenge var vi blevet baenket af vores stamtjener, Sheila.

Vi fik, som altid, en rigtig herreportion og fik en god sludder om dette og hint. Et par maend sad paa baenken inden for os, saa vi blev noedt til at staa op, da de skulle ud og ryge (joesses, hvor jeg elsker at folk ikke ryger inde laengere!). De to lod deres computertasker staa under bordet og efter faa sekunder var de blevet byttet rundt, bare for at skabe lidt sjov og kaos til naar de skulle gaa. Da de kom tilbage til bordet satte de sig modsat hvordan de havde sat til at begynde med. LOL - gad vide hvem der fik det sidste laugh?

Jeg gik tilbage til kontoret i et adstadigt tempo - jeg var simpelthen saa foraedt som jeg tror kun jeg kan blive! Dejlig lunch, men man skal altsaa ikke have for mange af den slags i kalenderen, hvis man skal holde vaegten paa et rimeligt plan. Der var endnu en i kalenderen i dag!

Ingen kommentarer: