20 august 2008

Fedt - det var ogsaa laenge siden sidst!

Det er simpelthen fuldstaendig lige meget hvor tit og hvor mange gange jeg ser Tower Bridge blive loeftet saa elsker jeg simpelthen at se det, og kan slet ikke lade vaere med at stoppe og kigge. Sommetider proever jeg paa at holde oeje med loeftetiderne for at planlaegge at vaere i naerheden naar det sker, men det bliver aldrig til noget. Faktisk foretraekker jeg ogsaa naar det er en overraskelse.


Paa fjernsynet viser de "Trawlermen". Jeg var lige ved at tro det var det program jeg modtog paa 16 dvd'er for et stykke tid siden, men det var det ikke. Det er et program om nogle skotske Nordsoefiskere og det er lige sagen for en gammel furbo som mig. Joesses, hvor jeg bare elsker at se en fiskerbaad med et ordentligt laes og joesses hvor bliver Nordsoeens boelger bare hoeje! GULP!

Ingen kommentarer: