05 juli 2008

Sikke noget vejr!

Vejret er helt fortrinligt - ind i mellem bygerne... Det meste af tiden skinner solen fra en skyfri, men saa pludselig bryder det loes og det regner som en besat. Det er som om vi skal maerke lidt tropisk vejr, for at minde os om den nye udsendte medarbejder i JAMAICA, som for oevrigt melder alt vel. Han er ankommet og indlogeret - fedt!

Naar jeg snakker i telefon paa arbejde goer jeg det tit udenfor. Saa faar jeg en lille gaatur og lidt motion og jeg har fred til at snakke helt uforstyrret. Det vil sige, naar der er concerter i Finsbury Circus kan jeg nu godt blive en kende distraheret, for det er da saa fedt! Jeg behersker mig normalt og gaar tilbage til kontoret med det samme igen, men naar vejret er saa fedt maa jeg indroemme jeg har aller mest lyst til at gribe noget strikketoej eller en god bog og saa slaenge mig der og hoere musikken.

Jeg gik tidligt hjem i dag, for det har godt nok vaeret en indholdsrig uge, som ikke har indeholdt helt det antal sovetimer jeg normalt gerne skal have. Oh well, jeg kan sove laenge i morgen; inden vi drager ud paa humanitaere eventyr igen. Mere om det i morgen.

Ingen kommentarer: