24 juli 2008

Aftenens godnatbillede(r)

Vi snupper lige to godnatbilleder i aften, som sjovt nok begge har et gult tema. Vi sad ude og spiste IGEN i aften (SKOENT!) og pludselig fik jeg oeje paa en lille valmuelignende blomst, som ser ud som om den har saaet sig selv.


Vi blev siddende ude i et stykke tid og snart var himlen ogsaa blevet gul og fuglene var ved at have faaet skraeppet af for dagen og havde sat sig til ro i det store trae.

Monstro ikke saadan en gul himmel varsler perfekt vejr mindst indtil Mandag? Hvis ikke der allerede er saadan en overtro, saa synes jeg vi skal starte en!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Endnu et pletskud, jeg synes vi skal indføre den overtro. Jeg sad ude et par timer sidst på eftermiddagen og er alligevel blevet solskoldet. Jeg må hellere huske solcremen når jeg pakker i morgen ;-)

Anonym sagde ...

Hold da op en flot himmel du nu har fanget flere dage i træk :-) Der er næsten noget Turnersk over de fotos. Tænk om man kunne male sådan, men så må vi jo "nøjes" med vores kameraer :-)