28 juli 2008

Aftenens godnatbillede(r) - fotosafari

Grundet stroemsvigtet i vores bygning paa arbejde endte vi med at komme tidligt hjem, faktisk var jeg for anden gang paa kort tid hjemme inden klokken 18.00, hvilket var ret fedt, isaer da vejret var helt fantastisk igen i dag.

Jeg var ved at gaa til af hede, da jeg kom hjem og hoppede hurtigt under bruseren, inden jeg drog ud i haven paa fotosafari. Jeg har lagt en del billeder op paa Flickr, men vi snupper lige et par stykker her ogsaa.

Jeg tog en masse billeder af flyvemaskinestreger paa himlen og fik saa lige besoeg af en flok parakitter i lensen. De var specielt aktive i aften og da jeg spurgte min elskede om han vidste hvor de laver rede kigge han forskraekket paa mig og spurgte om jeg havde taenkt mig at ryste reden ned, siden jeg spurgte. Jeg forstaar da vitterligt ikke hvor han faar saadan en ide fra. :) Det var nu overhovedet heller ikke derfor jeg spurgte, jeg vidste det bare ikke. Jeg har siden fundet ud af at de holder til i huller i traeerne, saa det er ikke saa saert de elsker vores nabos kaempetrae forneden i haven.

Solen gik stille og roligt ned bag Crystal Palace Tower og det er nu klart at de tordenskyer vi skulle have i dag er aflyst indtil mindst i morgen. Vi faar se om det bliver lige saa lummert i nat som i weekenden. Jeg tror ikke vi kom under 20 grader sidste nat og det er altsaa lige i overkanten for mig, men mon ikke jeg overlever trods alt. Jeg skal i hvert fald nok lade vaere med at jamre over at solen skinner om dagen. :)

Ingen kommentarer: