22 juni 2008

Endnu en maerkedag i familien...

I dag har far og mor bryllupsdag. Saffir er 45 aar, som det efterhaanden er det blevet til. Jeg haaber de naar at faa mindst jernbryllup! 45 aar er saffir og det er godt nok godt gaaet af et ungt par paa hhv 20 og 25, der har vaeret igennem alt hvad livet med fem boern kan bestaa af. De er en inspiration og de begge har lignende inspiration fra deres egne foraeldre, som naaede at faa hhv guld og diamantbryllup.

Billedet har jeg laant her fra.

Lloyd og jeg kommer vidst i Gunner's recordbog hvis vi opnaar den slags bryllupsdage - vi bliver i hvert fald et gammelt guldbrudepar, naar vi naar saa langt. Oh well, vi kunne jo bare vaere blevet gift noget foer og ikke vaere saa langsomme i optraekket!

1 kommentar:

Lene sagde ...

tillykkke med dine forældre, Tina. Mine forældre nåede guldbrylluppet, det var en dejlig dag :-)

Og tak for dine dejlige indlæg, barnedåb, nordlys, smykker og havevandring, jeg nød det hele :-)