25 juni 2008

A day at the cricket

Hvorfor i alverden er der aldrig nogen der har fortalt mig at jeg er helt vild med cricket? Jeg kunne have sat hele dagen mutters alene og fulgt med i endagskampen mellem England og New Zealands landshold. Gud, hvor var det fedt og hvor var jeg bare ved at krepere over at skulle gaa foer kampen var omme!

Jeg ankom ved 12.30-13.00-tiden og kom lige som ham der havde inviteret var et smut i baren... Ikke saa galt et tidspunkt at ankomme paa. :)

Kampen var godt igang og spaendingen var begyndt at stige. I halvlegen (eller hvad nu det hedder, naar man er midt i en kamp) var der en masse boern der kom ind og spillede lidt cricket. Det var ret morsomt, men lige til at foelge med i for en nybegynder...

Jeg havde heldigvis to taalmodige sidemaend, som ikke havde det fjerneste imod jeg spurgte om alting hele tiden og konstant ville have at vide hvad der nu blev klappet for? Hovedsageligt tror jeg bare de var glade for jeg ikke er bredere end jeg er, for jeg skulle sidde mellem et par ordentlige klepperter og der var ikke vildt meget plads i raekkerne!

For efter tiden vil jeg soerge for at sige JA TAK, hver gang jeg bliver inviteret til en corporate day og saa vil jeg soerge for jeg ikke har deadlines og andre arrangementer paa samme dag, saa jeg kan blive og se det hele!

For oevrigt - New Zealand vandt; efter sigende paa den sidste bold! Det er en kamp der er vaerd at se!

Ingen kommentarer: