03 april 2008

International Disturbed People's day...

Today is International Disturbed People's Day

Please send an encouraging message to a disturbed friend... just as I've done.



I don't care if you lick windows, take the special or occasionally pee yourself laughing. You hang in there sunshine, you're friggin' special

Every sixty seconds you spend angry, upset or mad, is a full minute of happiness you'll never get back.

Today's Message of the Day is:

Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly, Laugh uncontrollably, And never regret anything that made you smile. Life may not be the party we hoped for, but while we're here we should dance.

Pass the message on – and SMILE!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hei Tina!
Takk for hyggelig hilsen hos meg!

Nå fikk jeg litt flashback, den vinkende nursen var nemlig symbolet for helsetjenesten på skolen til min barn da vi bodde i Skottland! Gode minner - i London har jeg ikke bodd, men vært der mye, flott og spennede by. Kan godt tenke meg noen år der og...
Også veldig kjekt å finne nye nettsteder å surfe innom!

Ha en fin dag.
randi