15 april 2008

Himlen er lyseblaa!

Jeg har ikke noget imod skyer, naar de ser saadan her ud og man kan se blaa himmel bag dem. En enkelt byge i ny og nae hoerer sig til i April, men fra Torsdag til Tirsdag udbeder jeg ordentligt vejr, med hoej solskin og udsprungne blade!

Himlen saa lovende ud i aftes, da jeg gik hjem fra stationen og klokken lidt i otte var det endnu ikke moerkt. Aah, hvor jeg glaeder mig til en tur til DK i Juni med de lyse naetter. Dem synes jeg man skulle indfoere i hele Europa, lige som sommertiden!

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Og jeg glæder mig til en tur til London, det er så dejligt at se dine billeder. Tak Tina.

Tina - omme i London sagde ...

Hvor laenge bliver I her? Faar vi tid til en enkelt pint?

Unknown sagde ...

Det gør vi da helt sikkert Tina - vi lander mandag eftermiddag, tirsdag står i O2's tegn, her skal Jens se alt det der ægyptiske (det er hans føsdag og hans føsdagsgave ;o) Onsdag, torsdag og fredag - ingen faste planer. Flyver først hjem fredag aften.