28 april 2008

Dagens lunch time vandring

Dagens lunch time vandring gik til Jones' skotoejsbutik, hvor jeg skulle have leveret et par sko tilbage, som jeg havde koebt i reserve i tilfaelde af jeg ikke fandt nogen til sidste uges seance.

Heldigvis havde jeg en bon, saa jeg kunne faa pengene tilbage, men saa kom jeg til at bytte dem i stedet...
Mine fornuftige gaa til og fra stationen sko synger paa sidste vers og jeg havde set at Jones' havde en god erstatning og saa gaelder det om at slaa til, mens man kan, saa nu staar der en pose med et par "Ghita" sko ved min side. :)

Efter endt handel gik jeg ind i arkaden ved Liverpool Street station, for at se om jeg kunne finde noget spaendende at spise. Det kunne jeg. Jeg har aldrig foer proevet Tomodachi's mad, men det bliver bestemt ikke sidste gang jeg tager den loesning! En skaal ris med chili beef fyldte maven godt. LOL - heldigvis er deres mad noget mere spaendende end deres hjemmeside... Den kan selv min blog maale sig med!

Jeg gik om i Finsbury Circus og satte mig og spiste. Lige som jeg var ved at vaere faerdig kom der en mand gaaende med to hunde. Den ene satte sig og sked mellem min baenk og en der stod en 4-5 meter laengere henne. Helt aerligt, hvor laekkert er det lige? Han samlede da op efter sin hund (FY FU FANNAN!), men man lufter sgi da ikke hund lige der hvor den halve City sidder og spiser. Klamme skiderik og tak for mad. GULP!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Fede sko!
Og saa skriver jeg egentlig fordi jeg fandt en lysekrone til dig. Den er lidt mystisk, men proev saa lige at se loftet
http://www.flickr.com/photos/14665756@N05/2388547311/